Optimale værktøjer til at styre salgsprocessen og kundens livscyklus – fra den første kontakt til det endelige salg

Optimale værktøjer til at styre salgsprocessen og kundens livscyklus – fra den første kontakt til det endelige salg

Herunder finder du en oversigt over de overordnede funktioner i SAP Business One

Klik på et ikon for at læse mere om de enkelte områder

Økonomi

Salg

Indkøb

Lagerstyring

Service

Produktion

Salg

Salg i SAP Business One giver dig nem adgang til oprettelse af tilbud og kundeordrer, opsætning af leverancer, opdatering af lagerbeholdning samt administration af samtlige fakturaer og tilgodehavender. Med SAP Business One får du alle de værktøjer, du skal bruge for at sikre en nem og effektiv administration af hele salgsprocessen.

Sammenhæng i processer og stor fleksibilitet
Det betyder, at der er sammenhæng i processerne, lige fra tilbud over ordrer til leveringer og fakturaer og hele kundelivscyklussen. Der er stor fleksibilitet, uanset hvilke bilag i salgsprocessen, der er tale om. Der kan oprettes subtotaler og indsættes fritekst, man kan få vist anbefalede alternative artikler, der kan beregnes bruttofortjeneste for hvert bilag, og det er nemt at få vist de senest tilbudte salgspriser.

Når der er oprettet et bilag, kan det desuden nemt eksporteres til Microsoft Word eller sendes via e-mail som en PDF fil. Salgsordrer giver et fuldstændigt overblik over en artikels lagerstatus på forskellige lagre i tilfælde af varemangel.

ATP-funktionalitet
“Available-to-Promise”-funktionalitet giver ordremodtageren mulighed for at vælge dellevering af artiklen, eller vælge mellem alternative artikler på en liste. Der kan også angives flere leveringsdatoer og -adresser for hver linjepost, og om nødvendigt kan der sågar oprettes en “back-to-back”-ordre. Løsningen indeholder: • Administration af salgsmuligheder og -kanaler • Administration af kontaktoplysninger • Administration af aktiviteter • Kalender • Kampagneadministration • Standardaftaler • Tilbud • Indkøbsordrer • Leveringer • Returneringer • Fakturaer • Rykkere • Prislister i flere valutaer • Specialpriser • Periode- og mængderabatter • Kundestyring.

Brug for et professionelt værktøj til projektstyring?
Læs mere om projektstyring med MariProject

Fokus på virksomhedens vækst – øg effektiviteten og forbedr bundlinjen

Med alle processer samlet i ét system og med det indbyggede rapport- og analyseværktøj (BI) oveni får du et simpelt overblik over de vigtigste nøgletal. Nøgletallene præsenteres nemt og overskueligt i et brugerdefineret dashboard.

Træf bedre beslutninger – hurtigere

Med SAP Business One er al virksomhedsinformation samlet i én database (HANA – den nyeste og mest innovative databaseteknologi på markedet), så du og dine medarbejdere har altid adgang til relevant og opdateret information, når som helst og hvor som helst.

Løsningen betaler sig hurtigt hjem

I kan være oppe og køre med løsningen typisk inden for 3-5 dage. Den intuitive brugergrænseflade minimerer uddannelse og reducerer omkostningerne til it-support.

SAP Business One kan udvides i takt med din forretning

SAP Business One har brugervenlige tilpasningsværktøjer, over 550 add-ons fra vores softwarepartnere og kan nemt tilpasses til jeres specifikke forretningsbehov.

Webshop-integration

Du kan nemt og hurtigt opnå fuld integration til f.eks din eksisterende webshop-løsning (Magento, Sana eller Pepperi). Dette skyldes, at der allerede er udviklet en add-on, således at integrationen ikke skal udvikles fra bunden. Med en 100% integreret webshop slipper du for dobbeltarbejde og sparer både tid og penge. Har du en anden webshop end de nævnte – så fortvivl ikke – vi har altid mulighed for at udvikle et interface, der passer lige præcis til din webshop. Også til en overkommelig pris.

Der er lige nu

brugere af SAP Business One

SAP Business One Partnere

I relation til SAP Business One samarbejder Acomi med følgende partnere

Enterpryze
Maringo
APPSeCONNECT

Mere info om SAP Business One

Tilmeld dig nyhedsbrev her

Acomi’s kernekompetencer

Acomi’s konsulenter har beskæftiget sig med SAP ERP i mere end 20 år, og vi er anerkendt for vores stærke kompetencer inden for økonomi-området. Hos Acomi finder du derfor også nogle af de bedste og mest erfarne SAP FI/CO-konsulenter på det danske marked. Ikke blot er fagligheden omkring SAP meget høj – vi har først og fremmest ry for at levere det vi lover; nemlig solide holdbare løsninger, som understøtter vores kunders behov og forretning.

Copyright 2018 Acomi A/S | Egeskovvej 2 | DK-2665 Vallensbæk Strand | +45 4356 1630 | CVR 28689284 | Tilmeld nyhedsbrev | Privatlivspolitik

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookies er små tekstfiler, som kan bruges af websteder til at gøre en brugers oplevelse mere effektiv. Dataloven fastslår, at vi kan gemme cookies på din enhed, hvis de er nødvendige for at sikre funktionen på hjemmesiden. For alle andre typer cookies skal vi indhente dit samtykke. Dette websted bruger forskellige typer af cookies fra Google analytics. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter, betragtes dette som din accept.

Luk